Ruilen en Retourneren
Een product retour sturen
U heeft het recht (herroepingsrecht) uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.
Het product dient dan wel compleet te zijn en in de oorspronkelijke verpakking te zitten. Producten die beschadigd zijn of waarvan de verpakking geopend is of incompleet zijn, komen niet voor restitutie in aanmerking. Het retour label kunt u zelf aanmaken zie ‘Hoe retouren’ hieronder.
Herroepingsplicht
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan www.aracollect.nl geretourneerd worden. De producten zult u behandelen zoals u ze ook in de winkel zou behandelen, zie hiervoor onze algemene voorwaarde.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u aanvullend contact met ons opnemen via info@aracollect.nl. Verder kunt u zelf een retour label aanmaken zie ‘Hoe retour starten’.
Wij zullen vervolgens na ontvangst van de teruggezonden goederen, het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product in goede orde retour ontvangen is.
Verplichtingen van de consument tijdens de bedenktijd
Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts uitpakken of gebruiken in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen. Indien de verzegeling verbroken is (doos open gescheurd of booster pakjes uitgepakt) dan is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Het uitgangspunt hierbij is dat de consument het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen.
Retour kosten
Wanneer betalen wij de verzendkosten voor uw retourzending?
Wij betalen de verzendkosten van uw retourzending indien een van onderstaande punten van toepassing is op uw bestelling.
1. Indien u een product heeft ontvangen dat u niet besteld heeft;
2. Indien u een product defect geleverd krijgt en dit meldt binnen de zichttermijn;
3. Indien u een product bij ons besteld heeft op basis van onjuiste productinformatie op de website.
Wanneer dient u de verzendkosten van de retourzending zelf te voldoen?
U dient zelf de verzendkosten voor de retourzending te betalen indien een van onderstaande punten van toepassing is op uw bestelling.
1. Indien u een defect meldt buiten de zichttermijn;
2. Indien u niet tevreden bent over een product;
3. Indien u per ongeluk een verkeerd product heeft besteld.
De kosten variëren van vervoersmaatschappij.
Pakket beschadigd?
Heel vervelend. Om uw snel te kunnen helpen neem binnen 24 uur na ontvangt contact met ons op via info@aracollect.nl. Stuur een foto’s van de beschadigde product(en) mee. En 2 foto’s van de verzenddoos, een aan de binnenkant en een aan de buitenkant.
Hoe retour starten?
De stappen worden uitgelegd wanneer de retourmelding is ingediend.
Retour sturen van een Pop! met kans op een chase?
Iedereen verdiend de kans op een chase, daarom bieden wij deze random aan.
Bestel je een product met een chase en heb je er 2 of meer besteld Dan kunnen wij deze alleen retour nemen als je alle 2 (of meer) retour stuurt. Het is namelijk niet de bedoeling dat de Pop! meerdere malen besteld wordt alleen voor het verkrijgen van de chase.